Gwarancja

Warunki Gwarancji

1. Na wszystkie produkty udzielamy 24 miesięcznej gwarancji. Oznacza to, że w przypadku wady towaru lub uszkodzenia wynikającego z winy producenta naprawa bądź wymiana zawsze jest darmowa. 

2. Wady wynikające z nieprawidłowego użytkowania/przechowywania towarów nie podlegają reklamacji. 

3. W przypadku chęci reklamacji należy wysłać na adres siedziby firmy produkt zapakowany w oryginalne pudełko z dowodem zakupu, dołączając opis wady z danymi kontaktowymi klienta.

4. Od dnia dostarczenia towaru do siedziby firmy, w ciągu 7 dni rozpatrzymy reklamację i poinformujemy o sposobie jej realizacji.   

5. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia, produkt zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy pełnowartościowy towar w ciągu 14 dni od rozpatrzenia reklamacji, a koszty wysyłki pokrywa firma TENISTAR.

5. Jeśli rozpatrzenie reklamacji wskazuje na nieprawidłowe użytkowanie lub przechowywanie towarów, skontaktujemy się w celu przedstawienia kosztów ewentualnej naprawy